Złożenie zamówienia rozumiane jest jako wypełnienie Formularza Zamówienia Produktu rzeczywistymi danymi osoby zamawiającej i potwierdzenie złożenia Zamówienia z obowiązkiem zapłaty. Moment potwierdzenia złożenia Zamówienia na stronie Sklepu przez Klienta jest momentem zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Sprzedającym a Klientem.
Zamówienia w Sklepie Internetowym można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.
Zamówienie może złożyć wyłącznie osoba, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych.
Podane w Sklepie ceny Produktów nie zawierają kosztu dostawy.
Zamówienie w Sklepie można złożyć bez zakładania Konta.
Podanie danych osobowych w formularzu rejestracyjnym lub Zamówieniu jest niezbędne do przeprowadzenia transakcji zakupu. Klient ma obowiązek podania prawidłowych danych umożliwiających kontakt i dostarczenie zamówionego Produktu. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje wynikłe z błędnego podania danych przez Klienta.
Sprzedający zastrzega sobie prawo odstąpienia od Zamówienia lub wydłużenia realizacji Zamówienia w przypadku, gdy dane podane przez Klienta podczas rejestracji/składania Zamówienia, będą niekompletne, błędne lub nieprawdziwe, w szczególności w przypadku niemożności skontaktowania się z Klientem za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
Dane osobowe Klienta nie są udostępniane innym podmiotom do żadnych celów, za wyjątkiem działań niezbędnych do realizacji Zamówienia, w tym np. wysłania przesyłki, wystawienia faktury, zaksięgowania wpłaty.
Jeżeli Klient nie opłaci w całości Zamówienia w terminie 7 dni od złożenia Zamówienia, Umowa sprzedaży zamówionych Produktów rozwiązuje się, co nie uchybia możliwości odstąpienia od umowy sprzedaży z godnie z obowiązującymi przepisami.
Wysyłka zamówionych Produktów nastąpi wyłącznie po otrzymaniu przez Sprzedającego od Klienta zapłaty za zamówione Produkty i koszty wysyłki.
Sprzedający zobowiązuje się do wysłania przesyłki w terminie 3 dni roboczych od zaksięgowania należności za Produkt od Klienta. Czas wysyłki i transportu wydłużony może zostać zależnie od dni uznanych ustawowo za wolne od pracy oraz weekendów. Transport realizowany bezpośrednio przez Sprzedawcę ustalany jest indywidualnie.
W przypadku nieodebrania przesyłki z Produktami i zwrotu Produktów do Sprzedawcy, Sprzedawca uzgodni z Klientem sposób dostawy Produktów a koszty takiej przesyłki poniesie Klient.