Najczęstsze pytania (FAQ)



PRODUKTY:

  1. Zamówienie indywidualne?

Jeżeli mają Państwo nietypowe okna, jesteśmy w stanie coś zaproponować. Prosimy o kontakt mailowy biuro@windes.pl

Po akceptacji wyceny i opłaceniu zamówienia, przystępujemy do jego realizacji.

  1. Jak podawać wymiary?

Do Państwa dyspozycji są instrukcje pomiarowe, dostępne na stronie internetowej.
W razie dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu biuro@windes.pl

    3.  Czas realizacji?                                                                                                                        
Produkty gotowe wysyłamy do 3 dni roboczych od dnia zaksięgowania pieniędzy na koncie bankowym, dekoracje na wymiar realizowane są do 10 dni roboczych liczonych od dnia zaksięgowania wpłaty.


DOSTAWA:

  1. Jakie są koszty wysyłki?

Najtańsza opcja wysyłki zawsze wyświetlona jest w danym produkcie nad jego ceną.

Przesyłki standardowe wysyłane są: 22 zł kurierem DPD do maksymalnej długości 175cm.
Przesyłki niestandardowe wysyłane są: 60zł kurierem DPD do maksymalnej długości 250cm.

Przesyłki za pobraniem są dodatkowo płatne w wysokości 6 zł.

  1. Kiedy możliwa jest wysyłka za pobraniem?

Za pobraniem wysyłamy wyłącznie produkty gotowe.

Zamówień na produkty  tj. szyny cięte na wymiar, żaluzje, rolety czy karnisze podlegają przedpłacie na konto.

Dodatkowe informacje uzyskają Państwo w zakładce Koszty Dostawy


ZAMÓWIENIA:

  1. 1. Zamówienia mailowe i telefoniczne?

W przypadku problemów z dokonaniem zakupów w sklepie, zamówienie można złożyć drogą mailową na adres biuro@windes.pl lub telefoniczną pod nr telefonu +48 571 911 200 podając dokładne dane do wysyłki oraz link do produktów.

  1. Jaki jest status mojego zamówienia?

Na każdym etapie zamówienia, począwszy od złożenia aż po wysyłkę Klient jest informowany na bieżąco wiadomościami e-mail o aktualnym statusie swojego zakupu.

  1. Jak dowiem się, że zamówienie zostało wysłane, czy otrzymam nr przesyłki?

Potwierdzenie wysyłki zamówienia nadejdzie w osobnym mailu, wraz z indywidualnym nr paczki do śledzenia u wybranego wcześniej przewoźnika. Status ten można również sprawdzić w zakładce "Moje konto".

  1. Czy istnieje możliwość przyśpieszenia czasu realizacji zamówienia?

Produkty gotowe wysyłamy w terminie do 3 dni roboczych, natomiast produkty na indywidualny wymiar wykonywane są według ustalonej wyceny oraz specyfikacji Klienta. Niestety z przyczyn technicznych tych zamówień nie możemy przyśpieszyć.

  1. Otrzymałem inny towar niż zamówiłem, co mam zrobić?

W przypadku rozbieżności towaru z zamówieniem poinformuj nas o tym drogą mailową lub telefoniczną. Zapraszamy do wypełnienia Formularza reklamacyjnego co przyspieszy procedurę.

 

PŁATNOŚCI:

  1. Jak opłacić zakupy?

Sposoby i formy płatności za zamówienie dostępne są w zakładce metody płatności.

  1. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Na wszystkie sprzedawane produkty wystawiamy paragony, a także po uprzednim zaznaczeniu przez Klienta - faktury VAT. Dokumenty przesyłane są w formie elektronicznej.

 

REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA:

  1. Czy mogę odesłać produkt gotowy?

Tak, ale w określonych przypadkach: produkty gotowe podlegają zwrotowi jeżeli są w nienaruszonym, gdzie jego stan pozwala na dalszą sprzedaż wraz z oryginalnym opakowaniem oraz paragonem lub dowodem zakupu. Niezbędny będzie również wypełniony formularz odstąpienia od umowy

  1. Czy mogę odesłać produkt na indywidualny wymiar?

Jeżeli produkt jest pełnowartościowy i został wykonany zgodnie z zamówieniem klienta to nie podlega zwrotowi. Ich późniejsza odsprzedaż jest nie możliwa. Prosimy o przemyślane zakupy.

  1. Na jaki adres mam odesłać paczkę?

Adres korespondencyjny to:

Windes Piotr Wiśniewski

Ul. Zagajnikowa 20

04-853 Warszawa

  1. Zrezygnowałem lub anulowałem zamówienie, kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

W przypadku odstąpienia od umowy, zwrot środków następuje do 14 dni od momentu, w którym otrzymaliśmy informację o rezygnacji z zamówienia wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy.

  1. Na jaki nr konta zostanie zwrócona płatność?

Zwrot środków nastąpi na ten sam nr konta, z którego nadeszła płatność.

UWAGA! Prosimy o rozważne zakupy. Wszystkie produkty robione na zamówienie-  szyny cięte na dokładne długości, żaluzje czy tkaniny cięte z belek nie podlegają zwrotowi. Dotyczy to wszystkich produktów modyfikowanych na indywidualne zamówienie Klienta.