Reklamacje i zwroty



1. Reklamacje dotyczące wad Produktu Konsument powinien kierować na adres Sprzedawcy w formie pisemnej. O wysłaniu zawiadomienia można także poinformować Sprzedawcę drogą elektroniczną na adres: biuro@windes.pl


2. Reklamacja powinna zostać złożona na formularzu reklamacyjnym dostępnym na stronie www.windes.pl i musi zawierać szczegółowy opis wady Produktu i żądanie Konsumenta, ewentualnie także dokumentację fotograficzną. Formularz reklamacyjny jest również dołączany do paragonu/faktury.

3. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie Produktu na adres Sprzedającego z załączonym opisem powodu reklamacji i kserokopią dowodu zakupu Produktu (paragon, faktura VAT). Wszystkie te informacje pomogą w szybszym rozpatrzeniu reklamacji.


4. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 30 dni od dnia otrzymania zgłoszenia. Jeżeli Sprzedawca nie ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta w terminie 30 dni, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną.

Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca podejmie odpowiednie działania mające na celu usunięcie wad Produktu.


Zaczep dolny sznurka wszywany TRS Bestseller
Akc000066